Laluan Iklan

Wednesday, September 2, 2009

TREND TERKINI CARA MEMUAT-TURUN MOVIES

Pada isu kali ini, hanya ingin berkongsi dengan para pembaca atau blogger di luar sana mengenai trend terkini para kipas susah mati (mcm majalah gempak pulak) a.k.a "Kaki Download" tegar movies beralih arah daripada menggunakan platform link Torrent seperti isohunt,piratebay& sebagainya yang suatu masa dulu cukup popular. Namun kini zaman telah telah berubah, ramai kaki-kaki download tegar telah menukar kepada cara"Direct Download". Gunalah enjin carian Google dengan menambah link mediafire di belakang tajuk cerita pasti terjumpa link cerita yang hendak dimuat turun itu. Cuma pada kali ini saya ingin berkongsi dengan anda semua maybe ada yang di luar sana sudah lama tahu mengenai 1 laman yang bagi saya amat perlu untuk dikongsi bersama. Kemungkinan juga pembaca di luar sana mempunyai link alternatif yang lebih banyak dan lebih expert pengetahuannya tentang link-link movies ni. Link yang saya maksudkan adalah "I Will Search 4 U" (Hollywood Movies shj). Pelbagai format latest movies sedia untuk dimuat turun tak kiralah format HD DVD, Blu Ray, DVD Rip & DVD R5.





Selain laman yang diupdate selalu dengan movies yang terbaru akan diupload dari masa ke semasa. Moga posting kali ini memberi info yang bermanfaat kepada kaki-kaki download tegar terutamanya yang masih tercari-cari cara alternatif selain torrent.

1 comment:

  1. Wa'alaikumsalam :) terima kasih tak terhingga dengan komen membina saudara.Akan saya ambil sebagai pedoman utk di masa akan datang.Blog saudara juga byk mempunyai entry-entry yg berguna dan bermanfaat utk semua ;)

    ReplyDelete

Search This Blog