Laluan Iklan

Saturday, April 11, 2009

P1 W1max melancarkan USB Modem WiMAX


Wimax!Wimax!Wimax! pelancaran produk GEMPAK sekali lagi oleh pelopor indusrti Wimax negara kalau bukan dari Syarikat P1 W1max. Kali ini pengenalan produk terbaru iaitu USB Modem yang dikenali sebagai "Wiggy" ini dikatakan boleh beroperasi sehingga capaian sekitar 10mbps Wireless Broadband (depend on P1 Wimax coverage area). 5 Perkara yang anda perlu tahu mengenai poket modem "Wiggy" ini:-
(1)Kepuasan capaian broadband sehingga 10mbps.
(2)Bercirikan Plug & Play iaitu mudah untuk dipasang.
(3)Bersaiz poketlah,tengok dari rupa pun dah tau.
(4)Direka khas mempunyai MIMO Antenna dalaman.Oleh dengan itu,walaupun brsaiz kecil tetapi "no compromize" dari segi prestasi.
(5)Mempunyai 5 Skin pilihan yang menarik untuk dirembat.

Terdapat beberapa pakej promosi yang boleh dilanggan iaitu:
1. WIGGY Standalone Promo
2. FREE Netbook Acer Promo
Untuk maklumat lanjut sila lawati: http://www.p1.com.my/wiggy/


3 comments:

  1. "Dan orang-orang yang beriman dan berhijrah serta berjihad pada jalan Allah (untuk membela Islam) dan orang-orang (Ansar) yang memberi tempat kediaman dan pertolongan (kepada orang-orang Islam yang berhijrah itu), merekalah orang-orang yang beriman dengan sebenar-benarnya. Mereka beroleh keampunan dan limpah kurnia yang mulia." (Al-Anfaal 8:74)

    Salam ziarah dari saya,,blog yang menarik ,jemput muzakarah di blog saya....dan jadikan blog saya sebagai rakan anda..tq

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum..Terima Kasih saudara Fuad...hoho anak Kedah ka..insyaAllah :)

    ReplyDelete
  3. P1 ni teman pernah pakai tru my cousin laptop, ia menarik tapi agak slow, kemungkinan signal dia blum upgrade sedangkan teman berada di kwsn main dia, KL. Sejak tu teman kurang pakai P1. Dan teman juga ada guna celcom broadband, ia lebih ok dr P1. Dan teman access di kg, manjung, walupun signal 1 bar saja tapi ia masih laju.....entah la mgkin depend pd gps satu2 kwsn tu kut....need your advise.

    ReplyDelete

Search This Blog